Modna blagovna znamka s. Oliver – »Prava moda za resnične ljudi.«

Modna znamka s.Oliver je bila ustanovljena pred 40 leti v Würzburgu na Bavarskem, v Nemčiji. Poslovanje modne znamke s. Oliver se je začelo kot prodaja v majhnem butiku, zdaj pa je svetovno priznana blagovna znamka s sedežem v bližnji vasici Rottendorf.

S stalnim povečevanjem in doseganjem prometnega dosežka v višini tisoč milijonov evrov, s.Oliver zaseda celotno komercialno cono, s čimer se s tem doseže stopnja odgovornosti za načrtovanje mesta. Blagovna znamka s.Oliver v svojih oblačilih predstavlja prepoznavne linije, kvaliteto materialov ter kakovostno odlično izdelavo. S svojimi oblačili sooblikujejo ter spremljajo način življenja posameznika ter celotne družine. Znotraj blagovne znamke obstaja več trajnih linij – to so s. Oliver za moške in ženske, s. Oliver Black Label za ženske ter otroške kolekcije s. Oliver.

Prav tako svojim kupcem nudijo vedno znova nove trende, saj oblikovalci za vsako posamezno linijo izdelajo kar 12 kolekcij letno, kar pomeni, da kupec z vsakim obiskov trgovine lahko vidi nove kakovostne izdelke te priznane blagovne znamke.


Eden od problemov je seveda zagotavljanje atraktivnega delovnega mesta v tem pokrajinskem mestu za modne ustvarjalce, ki sledijo najnovejšim trendom. Modni ustvarjalci se tako redno srečujejo, vsaj enkrat mesečno, z namenom zbiranja idej o novi kolekciji. Zaradi tega je podjetje organiziralo majhen natečaj za načrtovanje novega sedeža. S sedmimi sodelujočimi podjetji je bila zmagovalna destinacija dizajnerska arhitektura Frankfurta KSP Engel in Zimmermann.

Tloris, ki ustvarja zgibne, dvoriščne prostore, daje zgradbi biserno zunanjo površino, ki je v celoti zastekljena, kar nudi največjo preglednost; navsezadnje je, kjer poteka risanje, krojenje in oblikovanje, dobra dnevna svetloba ključnega pomena za oblikovanje oblačil. Zato je bila dnevna svetloba tudi ena bistvenih konstrukcijskih zahtev. Reynaers Aluminium je zasnoval prilagojeno rešitev za ta projekt, ki temelji na CW 50 strukturnih zastekljenih stenskih steklih.

Odprta konferenčna sejna soba, velike delavnice in številne manjše sobe za sestanke, kažejo na količino pogovorov in razprav, ki se odvijajo v tem poslu: barve, tkanine, kosi, linije, oblike – o vseh teh dejavnikih se je treba natančno dogovoriti za vsako linijo oblačil, da bi utrdili in razvili blagovno znamko. Arhitekti so zgradbi zaradi tega dinamičnega posla dodali še eno zanimivost.

Neobdelan beton, tla iz kamna, dimljeni hrastovi parketi in modularne bele pregrade se združujejo tako, da ustvarijo vzdušje, ki dobro sovpada z aktivnostjo podjetja. Orientacija je zagotovljena z ovalnim stopniščem, ki je tudi središče tridelne stavbe. Namesto da bi se ločili kot stopnišče, poteka od tal do tal, kot trak.

Zunanja podoba

Novi sedež ima vsekakor takšno vrsto identitete, ki bi ustrezala tudi drugim sektorjem in podjetjem. Rdeča, korporativna barva s.Oliverja se pojavlja samo v preprogi ene sejne sobe in tu in tam v pohištvu. Toda to je ravno oblikovna moč, ki združuje funkcionalnost z jasnim arhitekturnim idiomom. Skrajno sliko, ki jo zunanjost prikaže s svojimi aluminijastimi ploščami in vodoravnimi okni, je poudarjena samo na enem mestu: velika dvorana nad vhodom izstopi iz fasade kot močno pravokoten volumen. V Nemčiji ni več mogoče zgraditi takšne stavbe v tej kategoriji brez visokih standardov energetske učinkovitosti. Reynaers ‘CW 50 sistem zavese je bil idealen za ta projekt ravno zaradi visoke ravni izolacije.

Za maksimalno zmogljivost je bil nameščen betonski jedrni hladilni sistem blizu stropov v tlorisnih ploščah stavbe. Izbrani prezračevalni sistem omogoča rekuperacijo toplote na ravni več kot 80%. V kombinaciji s toplotnimi črpalkami 60 geotermalnih sond, potopljenih 90 metrov v tleh, zagotavljata pozimi toploto in hlajenje poleti, kar odpravlja potrebo po uporabi fosilnih goriv v ta namen. Nov sedež je treba obravnavati kot izhodišče za trajnostno prestrukturiranje spletnega mesta podjetja kot del svoje okolice, koncept urbanističnega koncepta pa postaja vse večja prepoznavnost v industrializiranem svetu.

Dodaj odgovor